10 مزیت مراجعه به کلینیک فیزیوتراپی
نوشته شده توسط : ایران ماداس

آیا اغلب با این دوراهی مواجه می شوید که نمی توانید تصمیم بگیرید که به کلینیک مراجعه کنید یا نه؟ پس، این وبلاگ بدون شک راه حل عالی برای تصمیم گیری در این مورد است. همانطور که می دانید تعداد کلینیک های فیزیوتراپی شخصی جدید، پیشرفته و تاسیس شده، بیمارستان ها یا مراکز توانبخشی که درمان و مراقبت از بیماران مبتلا به بیماری های اسکلتی- عضلانی، عصبی و قلبی حاد/مزمن را ارائه می دهند، افزایش یافته است.

جهت مشاهده و خرید انواع صندلی انتقال بیمار کلیک کنید

 یکی از امیدوارکننده ترین فرصت ها برای بهبود مراقبت و عملکرد از طریق کلینیک های فیزیوتراپی است. در این کلینیک‌ها، فیزیوتراپی می‌تواند توسط تیمی از درمانگرانی که به خوبی مجهز هستند و دانش فنی این فرآیند را دارند، انجام شود. مراقبت بالینی می تواند راهی عالی برای شروع سفر شما برای مدیریت سلامت، تحرک و دستیابی به رفاه کلی باشد. در زیر مزایای فراوان بازدید از کلینیک فیزیوتراپی آورده شده است.

 

1. تجهیزات و فضای کف:

اکثر تجهیزات بزرگ مورد استفاده برای فیزیوتراپی در کلینیک موجود است. در صورت نیاز به تجهیزات خاص و درمان فشرده مانند ایروبیک در آب، دوچرخه سواری استاتیک و غیره، مراقبت بالینی بهترین گزینه است. درمانگاه. در صورتی که درمانگر برنامه را اصلاح کند، می تواند تجهیزات فعلی را با تجهیزات دیگر جایگزین کند. کلینیک مکانی با طراحی خوب و جادار برای پاسخگویی به نیازهای بیماران است، بنابراین در صورت نیاز به فضای بیشتری برای انجام برنامه درمانی، می تواند به راحتی این کار را انجام دهد. همچنین، برنامه درمانی ممکن است به رمپ، نرده و بالابر صندلی نیاز داشته باشد که در کلینیک موجود است.

 

2. نظارت و اصلاح نزدیک:

مراقبت بالینی نظارت دقیق بر پیشرفت بیمار را تسهیل می کند و فرصت های کاملی را برای نظارت یا اصلاح برنامه بیمار فراهم می کند که به دستیابی به بهترین و مطلوب نتایج کمک می کند. مهمتر از همه با بهره مندی از درمان فیزیوتراپی در کلینیک ها، بیمار و فیزیوتراپیست روند درمان را پیگیری می کنند تا اطمینان حاصل شود که بیمار مراقبت های فیزیوتراپی مناسب را دریافت می کند.

جهت مشاهده و خرید انواع تخت تراکشن کلیک کنید

3.حمایت و انگیزه را برای بیمار فراهم می کند:

برنامه بالینی به بیمار کمک می کند تا در جلسات کلینیک شرکت کند یا نیاز به حضور منظم در جلسات دارد. درمانگران می توانند تمرینات را پشتیبانی و کنترل کنند و بر اساس نیاز بیمار اصلاح کنند. با حواس پرتی محدود و حمایت مداوم درمانگر، بیمار انگیزه می یابد تا تمرینات خود را به درستی انجام دهد.

 

4. کاهش سطح استرس:

کلینیک مکانی است که فرد بیشتر در آن احساس راحتی می کند. گاهی اوقات داشتن یک نفوذ بیرونی باعث می شود بیماران احساس راحتی کنند و آنها را نسبت به استقلال خود مطمئن کند. همچنین تعامل با سایر بیماران می تواند سطح استرس آنها را کاهش دهد.

 

5. بازخورد:

بیمار در هر سناریو مراقبت در کلینیک دریافت می کند. مراکز و کلینیک های توانبخشی تمام مراقبت های لازم را برای بهبود قدرت و عملکرد بیمار در زمان اضافه انجام می دهند. اگرچه نیازها از بیمار به بیمار دیگر متفاوت است، بنابراین درمانی که برای یک بیمار مؤثر است ممکن است برای دیگری مؤثر نباشد. بیمار بازخورد مداوم در مورد ورزش، وضعیت بدنی و نحوه انجام تمرینات دریافت می کند.

 

6. مراقبت های سالمندان:

وقتی صحبت از مراقبت های فیزیوتراپی در سنین سالمندی به میان می آید، کلینیک یکی از بهترین گزینه ها برای بسیاری از افراد و خانواده ها است. زیرا زمانی که بیمار به کلینیک مراجعه می‌کند، می‌تواند با انواع دیگر بیماران با مشکلات مشابه یا دیگر ملاقات کند و از آنها حمایت روحی و جسمی می‌کند که به آنها کمک می‌کند تا سلامت جسمی و روانی خود را حفظ کنند.

جهت مشاهده و خرید انواع تخت ایستا کلیک کنید

 

7. پیشرفت سریعتر:

شواهد قابل توجهی جمع آوری شده است که نشان می دهد نظارت مستمر در کلینیک نتایج خوبی به همراه دارد و پیشرفت درمان را افزایش می دهد. از آنجایی که بیماران می توانند در یک محیط بدون استرس با گروه همسالان خود تمرینات را انجام دهند، جلسات فیزیوتراپی می تواند متمرکزتر و فشرده تر باشد. این یکی از مزایای درمان در کلینیک است.

8. ایمنی بیمار:

هیچ خطر خاصی برای ایمنی بیمار در محیط های بالینی وجود ندارد. عاری از عفونت است و بهداشت و نظافت و غیره را حفظ می کند. در کلینیک، روش های استاندارد برای دستیاران بهداشتی، کمک های مراقبت شخصی حفظ می شود.

 

9. مقرون به صرفه:

مراقبت بالینی می تواند مقرون به صرفه باشد، یعنی می تواند هزینه کمتری داشته باشد. شما می توانید در درازمدت با پرداخت هزینه جلساتی که بسیار کارآمدتر هستند، پس انداز کنید.

 

10. مزایای بیمه:

مراقبت های بالینی هزینه کمتری دارد. بیمار باید با ارائه دهنده بیمه کار کند تا بازپرداخت را ارائه دهد. اگرچه کاملاً مشخص است که شرکت های بیمه به راحتی مراقبت شما را پوشش می دهند.

جهت مشاهده و خرید انواع ویلچر سی پی CP کلیک کنید

بنابراین کاملاً مشهود است که فیزیوتراپی مزایای زیادی دارد، به خصوص وقتی که در کلینیک ها از آن استفاده شود. همچنین به درمان چندین بیماری کمک می کند و به بهبودی بیمار کمک می کند.





:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: